Klantenservice

et is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht opnemen en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. 

Onze gegevens:
Lindessa Best  
Boterhoek 15  
5683 AS Best  
info@lindessabest.nl      
0499-398808     

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Lindessabest.nl  bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Een artikel ruilen of retourneren?

Vanaf het moment van thuisbezorging heeft u 14 dagen de tijd om de artikelen te ruilen of te retourneren. Het artikel dient ongebruikt en voorzien van de originele labels en het prijskaartje geretourneerd te worden. Knip de labels dus niet los tijdens het passen! Ondermode moet om hygiënische redenen over het slipje gepast worden.

Ruilen

Is de maat niet goed of heeft u toch liever een andere kleur van hetzelfde artikel, dan kunt u dat artikel ruilen. Kijkt u wel eerst even in onze webshop voor de beschikbare maten en kleuren. 

 Zo werkt ruilen:

  1.  U vult de gegevens in van de artikelen die u wilt ruilen op het formulier dat is meegezonden met uw bestelling. U kunt dat formulier ook hier downloaden. .
  2.  U vult in welke maat of kleur u daarvoor in de plaats wilt ontvangen.
  3.  U verpakt het artikel in een beschermende verpakking, inclusief dit formulier.
  4. a) U geeft het pakket af bij een Post NL servicepunt. 

 De doos moet goed worden dichtgeplakt. Post NL rekent € 6,95 verzendkosten

b) U geeft het pakket af bij de Lindessawinkel in Best : 

Lindessa lingeriespeciaalzaak, Boterhoek 15, 5683 AS te Best

  1.  Wij sturen u het gewenst artikel toe, als wij uw pakket ontvangen hebben.

Retourneren

Indien u een artikel wilt retourneren via Post NL, zijn de verzendkosten € 6,95. 

Wij storten dan binnen 10 dagen na ontbinding het aankoopbedrag terug op de rekening waarvan het artikel betaald is. Bij retourneren in de winkel betaalt u geen retourkosten en geven wij u meteen het aankoopbedrag terug. 

 Zo werkt retourneren:

  1.  U vult de gegevens in van het artikel dat u wilt retourneren op het formulier dat is meegezonden met uw bestelling en omcirkelt de reden van retour. U kunt dat formulier ook hierdownloaden.
  2.  U verpakt het artikel in een artikel beschermende verpakking, inclusief dit formulier en de bijbehorende afleverbon. 
  3.  
    a) U geeft het pakket af bij een Post NL servicepunt. 

        Het pakket moet goed worden dichtgeplakt.

b) U geeft het pakket af bij de Lindessawinkel in Best: 

         Lindessa lingeriespeciaalzaak, Boterhoek 15, 5683 AS te Best